2010-07-28

cada vez que te busco te vas

Stockholm.
Har så jävla ont. Jag köpte nya skor och sen så gick jag omkring på stan i två dygn. Ont. Även trött. Fast det struntar vi i. Jag sitter just nu vid en macbook pro och dricker öl. Jag vet att jag aldrig skulle göra det igen, men jag gillar nog att leva farligt. Snart är det dags för spybar, ahahahaha. Ha! Det är tyvärr sant, någon fixade lista så vi har liksom inget val.

Igår kväll så stannade vi i Bredäng, drack rosé och lekte fördomsleken. Den går ut på att man skriver lappar med diverse påståenden typ "Denna person kommer att bli mest packad imorgon". Lapparna läggs i en hög, dras och delas ut till den som påståendet stämmer bäst på. Edwin var väldigt kreativ när han skrev lappar. Han skrev t ex följande: "Nöjd med bajs", "Mest trolig att ha sex med ett djur" och "Gillar barn... punktpunktpunkt". Han fick alla dessa själv. Jag undrar om jag vågar umgås mer med Edwin. Fast å andra sidan så är jag ju varken djur eller barn, så jag kanske kommer undan.

5 kommentarer:

  1. hahaha, kom hem papps är här! har edwin berättat om ciggincidenten på åhlens? har du pratat med josse?
    puss!

    SvaraRadera
  2. åh, papps! <3
    haha, jag tvingade honom precis att göra det.
    jag har pratat med josse. vi ska antagligen på samma grej som henne ikväll, så jag kanske träffar henne, om jag kommer ihåg hur hon ser ut.

    SvaraRadera
  3. du känner igen henne, hon är liten och ser mest spexig ut av alla på stället.

    tror papps tycker det är skönt att vara hemma, han har redan dragit fram frysen och börjat mecka så all mat kommer antagligen smälta. igår blev han lite full och somnade på soffan. kom hem så är alla samlade!!! vi kan snarka på soffan som en enda stor familj. när kommer du hem?

    SvaraRadera
  4. jag kommer på måndag. då kan vi leka familj igen för första gången på ett helt år typ faktiskt.

    SvaraRadera
  5. åh molls kom inte hem dom är skitjobbiga man bör akta sig.

    SvaraRadera